5.4.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να λαμβάνω ευλογίες σημαίνει να γίνομαι άξιος για αυτές.
Μερικές φορές υπάρχει η επιθυμία να λάβω ευλογίες από το Θεό ή από κάποιον που θεωρείται πιο δυνατός. Αλλά αυτός που έχει πραγματικά την σκέψη να κερδίσει την αγάπη, τον σεβασμό και τις ευλογίες του άλλου ατόμου είναι σε θέση να κάνει προσπάθεια να φανεί αντάξιος αυτών. Έτσι προσπαθεί συνεχώς να είναι καλύτερος σε αυτό που κάνει και γίνεται άξιος των ευλογιών του καθένα.

Λύση: Όταν κάνω τον εαυτό μου συνεχώς όλο και πιο άξιο, κερδίζω με φυσικό τρόπο την αγάπη, την εμπιστοσύνη και τις ευλογίες από όλους εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί μου. Είμαι αποφασισμένος σε ό,τι κάνω και γνωρίζω ότι οι ευλογίες του Θεού είναι μαζί μου γιατί κάνω προσπάθεια. Δεν έχω κανένα φόβο ή ανασφάλεια, αλλά συνεχίζω να κάνω ό,τι έχω να κάνω με εμπιστοσύνη. 




1 comment:

  1. Anonymous8/4/14

    ...Συνδυασμός των μεγάλων συμπαντικών νόμων της Αξίας και της Ελξης!

    ReplyDelete