18.4.14

Σκέψη για την ημέρα



Όσο πιο πολύ γαλήνη βιώνω μέσα μου, 
τόσο πιο πολύ θετικότητα θα έχω στη ζωή μου.
Συνήθως προσπαθούμε να διευθετήσουμε τις αδυναμίες μας δουλεύοντας με την κάθε μία ξεχωριστά. Θα μπορούσαμε να ξεπεράσουμε μερικές από αυτές, αλλά καθώς όλες συνδέονται με τις άλλες αδυναμίες μας γρήγορα διαπιστώνουμε ότι τα ίδια προβλήματα αναδύονται ξανά. Μετά μας κατακλύζει η αρνητικότητα, επηρεάζοντας όλες τις σκέψεις μας, τις λέξεις και τις πράξεις.

Λύση: Πρώτα χρειάζεται να κάνω μια υπόσχεση στον εαυτό μου να διατηρήσω την εσωτερική μου θετικότητα. Μετά χρειάζεται να εξασκηθώ στο να διατηρώ τον νου μου ήρεμο. Αυτή η ηρεμία θα φέρει ικανοποίηση και θα οδηγήσει στην αύξηση των συναισθημάτων της θετικότητας. Όσο πιο πολύ δυναμώνω την εσωτερική μου θετικότητα, τόσο καλύτερα θα μπορώ να νικώ τις αδυναμίες μου.



No comments:

Post a Comment