6.5.14

Σκέψη για την ημέρα


Αυτός που είναι ένας δωρητής, ενδιαφέρεται διαρκώς 
να προσφέρει πλήρως.
Όταν το σύστημα στο οποίο εργάζομαι δεν μου επιτρέπει να προσφέρω το μέγιστο όφελος στους ανθρώπους γύρω μου ή τους στερεί το φυσικό τους δικαίωμα, έχω την τάση να αντιδρώ αρνητικά. Συχνά αναστατώνομαι, κάτι που δεν βοηθά ούτε εμένα ούτε τους άλλους.  

Λύση: Όταν θυμάμαι και διατηρώ την επίγνωση ότι είμαι ένας δωρητής, αντί να διαμαρτύρομαι για τους περιορισμούς που η κοινωνία ή οι άνθρωποι γύρω μου επιβάλλουν, συνεχίζω να προσφέρω σε αυτούς που βρίσκονται γύρω μου κάτι που θα τους κάνει ευτυχισμένους. Αυτό μπορεί να είναι μερικά ευγενικά και υποστηρικτικά λόγια ή ακόμα κι ένα χαμόγελο κατανόησης. Όταν δίνω με αυτόν τον τρόπο, αυτό κάνει και τους άλλους ελεύθερους από αρνητικές σκέψεις.


No comments:

Post a Comment