20.7.14

Σκέψη για την ημέρα



Το να κάνεις τις σκέψεις σου τόσο θετικές όσο και τις πράξεις σου  σημαίνει να είσαι αληθινά εξυψωμένος
Συνήθως δίνουμε προσοχή στο να μην κάνουμε αρνητικές πράξεις. Επίσης προσέχουμε ιδιαίτερα να μην πούμε λόγια που είναι επιβλαβή ή αρνητικά. Πολύ σπάνια όμως υπάρχει αυτή η προσοχή και στις σκέψεις. Εξαιτίας αυτού πολλές αρνητικές σκέψεις παραμένουν στη διάνοια δημιουργώντας πρόβλημα για μας.

Λύση: Θα πρέπει να κατανοήσω το γεγονός ότι οι σκέψεις μου αποτελούν τη βάση για τα λόγια και τις πράξεις μου. Όσο πιο πολύ προσοχή δίνω για να κάνω τις σκέψεις μου θετικές, τόσο περισσότερο αυτό θα επιδρά θετικά στα λόγια και στις πράξεις μου. Η σταθερή επίγνωση μιας θετικής σκέψης μου δίνει τη δυνατότητα να διατηρήσω τη δική μου εσωτερική θετικότητα.



No comments:

Post a Comment