13.8.14

Σκέψη για την ημέρα




Το να είσαι στο παρόν σημαίνει να κάνεις την καλύτερη 
δυνατή χρήση του
Όταν δυσαρεστούμαστε με τη ζωή, υπάρχει μια τάση να κοιτάζουμε πίσω και να αναπολούμε τις εποχές που έχουν φύγει. Μερικές φορές ευχόμαστε να μπορούσαμε να επιστρέψουμε σε μια συγκεκριμένη στιγμή πίσω στο χρόνο. Άλλες φορές αναρωτιόμαστε τι θα μπορούσε να έχει συμβεί εάν είχαμε πάρει μια διαφορετική απόφαση. Γρήγορα παγιδευόμαστε σε σκέψεις και αναμνήσεις και αποτυγχάνουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή χρήση του παρόντος.

Λύση: Χρειάζεται να συνειδητοποιήσω ότι ο μόνος χρόνος στον οποίο έχω κάθε έλεγχο είναι το τώρα και έχω τη δύναμη να κάνω το κάθε λεπτό να μετράει. Ο τρόπος που επιλέγω να χρησιμοποιήσω τον χρόνο μου τώρα θα έχει επίσης μία επίδραση στο μέλλον μου. Ο μόνος τρόπος με τον οποίο μπορώ να κάνω ένα όμορφο μέλλον για τον εαυτό μου είναι κάνοντας το καλύτερο την παρούσα στιγμή.



No comments:

Post a Comment