17.8.14

Σκέψη για την ημέρα



Η μέθοδος για να έχεις σταθερά ενθουσιασμό και να βοηθάς και τους άλλους να έχουν είναι να βλέπεις ιδιαιτερότητες 
στους άλλους.
Πολλές φορές, ενώ εργάζομαι ειλικρινά σε κάποια εργασία, διαπιστώνω ότι χάνω τον ενθουσιασμό μου. Βρίσκω επίσης ότι οι άλλοι δεν είναι πολύ ευχαριστημένοι μαζί μου ή με την εργασία μου. Κάνω προσπάθεια να κατανοήσω τα συναισθήματά τους αλλά δεν τα καταφέρνω. Aυτό μειώνει ακόμη περισσότερο τον ενθουσιασμό μου.

Λύση: Θα πρέπει να αναπτύξω την τέχνη του να κοιτάζω στις ιδιαιτερότητες των ανθρώπων. Όσο περισσότερο είμαι σε θέση να δω τις θετικές τους ιδιότητες τόσο περισσότερο μπορώ να σχετιστώ μαζί τους με βάση εκείνη την ιδιαιτερότητα.  Αυτό ενθαρρύνει επίσης και το άλλο άτομο να χρησιμοποιεί εκείνη την ιδιαιτερότητα. Με αυτόν τον τρόπο μπορώ με φυσικότητα να διατηρώ τον ενθουσιασμό μου. 




No comments:

Post a Comment