22.9.14

Σκέψη για την ημέρα


Η αληθινή ειλικρίνεια φέρνει
διαύγεια σχετικά με τον εαυτό.
Ειλικρίνεια δεν σημαίνει απλά να μιλάς την αλήθεια. Ειλικρίνεια σημαίνει να είσαι ξεκάθαρος με τον εαυτό σου. Αυτό μετά φέρνει με φυσικό τρόπο διαύγεια σχετικά με τις δυνατότητες σου. Αυτή η σαφής κατανόηση επιτρέπει σε κάποιον να κάνει το καλύτερο που μπορεί ανάλογα με τη δυνατότητα του. Δίνει την αναγνώριση ενός ψηλότερου σκαλοπατιού που μπορεί κάποιος να σκαρφαλώσει και φέρνει την ταπεινότητα να μάθει από τα διάφορα μαθήματα της ζωής.

Λύση: Όταν είμαι ειλικρινής είμαι σε θέση να γνωρίζω τα δικά μου όρια και να τα αποδέχομαι με αγάπη. Αυτή η αποδοχή με κρατά απασχολημένο με αυτό που μπορώ να κάνω και επίσης σιωπηλά με ετοιμάζει για το επόμενο βήμα. Όταν έρχεται η ώρα είμαι σε θέση να κάνω αυτό το βήμα γιατί έχω ήδη προετοιμάσει τον εαυτό μου για αυτό. Δεν σταματώ όταν οι καταστάσεις απαιτούν περισσότερα από μένα γιατί υπάρχει απόλυτη διαύγεια μέσα μου.




No comments:

Post a Comment