24.10.14

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα




ΓΝΩΣΗ

Εάν είμαι αληθινά μια γεμάτη γνώση ψυχή,
θα είμαι επιδέξιος στα πράγματα του πνεύματος.
Θα είμαι επικεντρωμένος επιτυχώς στην πνευματική μου ταυτότητα.
Θα είμαι ελεύθερος από την επιρροή του παρελθόντος μου.
Θα υπάρχει μόνο γαλήνη και ευτυχία μέσα μου.

Η αληθινή γνώση δεν είναι ένα θέμα διανοητικής κατανόησης μόνο.
Η αληθινή γνώση είναι για να την ενσωματώνω στην καθημερινή μου ζωή
έτσι ώστε να τη βελτιώνω.
Κάθε μου σκέψη, λέξη και πράξη ευθυγραμμίζεται με έναν φυσικό τρόπο
με τους νόμους του σύμπαντος.
Ότι έχει πάει λάθος αρχίζει να διορθώνεται.

Το να γνωρίζω αυτό με προστατεύει από στενόμυαλους τρόπους
με τους οποίους μπορεί να βλέπω ή να σκέφτομαι για τους άλλους.
Με κάνει ικανό να νιώθω αγάπη για τον καθένα
αλλά χωρίς να χάνω ενέργεια εμπλεκόμενος σε πολλά θέματα με τους άλλους.

Αυτό είναι το καθήκον εκείνων που έχουν κατανοήσει τον εαυτό σε βάθος.

Η διανοητική αλαζονεία είναι το σημάδι ότι δεν είμαι αληθινά γεμάτος γνώση.
Η αληθινή γνώση με φέρνει σε επαφή με τη γλυκύτητα της ζωής
και με κάνει εξίσου γλυκό.






No comments:

Post a Comment