4.10.14

Σκέψη για την ημέρα




Aυτός που είναι ένας δωρητής έχει την προσοχή του 
συνεχώς στο να δίνει πλήρως.
Όταν το σύστημα που εργάζομαι δεν μου επιτρέπει να δώσω το μέγιστο όφελος στους ανθρώπους γύρω μου ή τους στερεί το φυσικό τους δικαίωμα έχω την τάση να αντιδρώ αρνητικά. Τείνω να αναστατώνομαι κάτι που δεν βοηθάει κανέναν από εμάς ούτως  ή άλλως.

Λύση: Όταν θυμάμαι και διατηρώ την επίγνωση ότι είμαι ένα δωρητής, αντί να διαμαρτύρομαι για τους περιορισμούς που η κοινωνία ή οι άνθρωποι γύρω μου επιβάλλουν συνεχίζω να δίνω σε αυτούς κάτι που θα τους κάνει ευτυχισμένους. Αυτό θα μπορούσε να είναι υπό τη μορφή ευγενικών και υποστηρικτικών λέξεων ή τουλάχιστον ένα χαμόγελο κατανόησης. Όταν δίνω με αυτόν τον τρόπο, αυτό θα κάνει τους άλλους ελεύθερους από αρνητικές σκέψεις.



No comments:

Post a Comment