10.11.14

Σκέψη για την ημέρα


Αληθινός έλεγχος σημαίνει κυριαρχία του εαυτού

Συνήθως ψάχνουμε για τάξη σε εξωτερικές καταστάσεις. Θέλουμε κάθε τι να είναι λογικό και να ακολουθεί τη δική μας αντίληψη του σωστού και του λάθους. Όταν δεν συμβαίνει αυτό με τον τρόπο που περιμένουμε, συνηθίζουμε να ενοχλούμαστε. Δεν μπορούμε να κρατήσουμε τον νου μας  κάτω από έλεγχο. Αυτό μπορεί να κάνει μια αρνητική κατάσταση χειρότερη κι έτσι γίνεται δύσκολο να βρούμε μια λύση στο πρόβλημα.

Λύση: Όταν σέβομαι τον εαυτό μου και συνειδητοποιώ το δυναμικό μου μπορώ να ελέγξω τον νου μου. Όπως ένας βασιλιάς κυβερνά το βασίλειο του, εγώ κυβερνώ τον εαυτό μου. Αυτό με βοηθάει να κρατώ τις εξωτερικές καταστάσεις κάτω από έλεγχο. Επίσης με καθιστά ικανό να δω την τάξη πίσω από κάθε τι που συμβαίνει κι έτσι δεν αναστατώνομαι.


No comments:

Post a Comment