7.2.15

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα


ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ

Αν δεν γνωρίζω τον εχθρό θα είμαι φτωχά εξοπλισμένος
για να προστατέψω τον εαυτό μου.

Ο θυμός, η απληστία, ο εγωισμός, η λαγνεία, η προσκόλληση
είναι ο εχθρός μέσα μου και μέσα στους άλλους.
Αν δεν μπορώ να προστατέψω τον εαυτό μου τότε ποιος θα το κάνει;

Το να μη γνωρίζω την αξία των σκέψεων,
ή το να κινούμαι μέσα στη ζωή χωρίς ένα σκοπό είναι άγνοια.
Αυτό είναι ένα άλλο είδος εχθρού.

Το να λέω πως τα πράγματα είναι εντάξει όπως είναι
σημαίνει πως δεν έχω ακόμα αναγνωρίσει την άγνοια μου
ούτε την ανάγκη μου για προστασία.

Η μη βίαιη  μάχη την οποία έχω βαλθεί  να κερδίσω
είναι αυτή του να ξεπεράσω τα ελαττώματα.

Η πνευματικότητα 
παίζοντας τον ρόλο των αρετών και της σοφίας στη ζωή μου 
είναι το σπαθί μου και η προστασία μου.






No comments:

Post a Comment