23.3.15

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που είναι απροσκόλλητος απολαμβάνει όλες τις ανέσεις 
κι όμως δεν εξαρτάται από αυτές.

Για αυτούς που είναι απροσκόλλητοι οι διαθέσιμες ανέσεις είναι ένα μέσον για να καταφέρουν κάτι. Κάνουν την καλύτερη χρήση από κάθε τι διαθέσιμο για το δικό τους όφελος και το όφελος των άλλων.  Ωστόσο, δεν σταματούν λόγω της έλλειψης ανέσεων επειδή είναι σε θέση να βρίσκουν κάποιον τρόπο, ακόμη κι αν δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο.

Λύση: Όταν είμαι απροσκόλλητος το εσωτερικό μου στάδιο δεν διακυμαίνεται. Είμαι σε θέση να απολαμβάνω κάθε πράγμα που έρχεται στο δρόμο μου και να είμαι ανάλαφρος  συνεχώς. Επίσης, είμαι απαλλαγμένος από την εξάρτηση σε αυτό. Έτσι, μπορώ να κάνω χρήση όλων των ανέσεων και να παραμένω ελεύθερος από αρνητικά συναισθήματα όταν τις στερούμαι.







No comments:

Post a Comment