22.3.15

Σκέψη για την ημέρα



Αυτοί που εργάζονται για την τελειότητα του εαυτού, με έναν φυσικό τρόπο εμπνέουν την τελειότητα στους άλλους.

Όλες οι καταστάσεις στη ζωή είναι μαθήματα για να φέρουν πρόοδο γι' αυτόν που έχει δεσμευτεί να φέρει την τελειότητα μέσα του. Ένας τέτοιος άνθρωπος ποτέ δεν περιμένει από τους άλλους να είναι τέλειοι γνωρίζοντας ότι κάθε ανθρώπινο ον έχει τις αδυναμίες του. Είναι σε θέση να συμβιβαστεί με τις αδυναμίες των άλλων και απλά εμπνέει τους άλλους να επιφέρουν μεταμόρφωση και να εργαστούν για την τελειότητα.

Λύση: Όταν συνεχώς εργάζομαι για να φέρω την τελειότητα μέσα μου, είμαι σε θέση να προσλάβω ό,τι συμβαίνει σε μένα με έναν θετικό τρόπο, σαν μια ευκαιρία για να φέρω πρόοδο στον εαυτό. Επίσης, είμαι σε θέση να κρατήσω τον εαυτό μου θετικό βλέποντας μόνο την καλοσύνη του άλλου ατόμου και ενθαρρύνοντας την. Έτσι, είμαι σε θέση να απολαμβάνω την κάθε στιγμή της ζωής μου.




No comments:

Post a Comment