25.3.15

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα



ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

Είναι μέρος της ανθρώπινης τιμής να είναι κάποιος ικανοποιημένος. Στην Ινδία, η θεά της Ικανοποίησης λατρεύεται και αυτός που παραμένει ικανοποιημένος θεωρείται σαν μια θεότητα. Τα χέρια του μπορεί να είναι άδεια αλλά η καρδιά είναι ικανοποιημένη. Μερικοί άνθρωποι έχουν κάθε τι και όμως, χωρίς ικανοποίηση, είναι σαν να μην έχουν τίποτε – γίνονται σαν μία στάμνα χωρίς νερό. Αυτό που έχω να κάνω είναι να γεμίσω τη δική μου στάμνα (τη διάνοια μου) με το δροσερό, καθαρό νερό της ικανοποίησης και μετά να το προσφέρω στους άλλους να πιουν. Χρειάζεται να μάθω να μένω ικανοποιημένος. Το να παραμένω ικανοποιημένος σημαίνει να είμαι λογικός. Πως δίνουμε ικανοποίηση στους άλλους; Με δυο λόγια αγάπης ή απλά κοιτάζοντας τους με αγάπη.

Ωστόσο, εάν δεν είμαστε ικανοποιημένοι βλέπουμε και τους άλλους όντας μη ικανοποιημένοι και αυτό κάνει την ψυχή ανήσυχη. Εάν είμαστε ανήσυχοι, κάθε τι  επηρεάζεται, ακόμη και η ποιότητα της φωνής. Εάν παραμένουμε ανικανοποίητοι, αυτό γίνεται μια συνήθεια, παραπονιόμαστε πάντα.  Κάποιος που δεν είναι ικανοποιημένος δεν του αρέσει να βλέπει τους άλλους ανθρώπους ευτυχισμένους, ούτε σε τέτοιους ανθρώπους αρέσει να βοηθάνε κάποιον που δεν είναι ευτυχισμένος.

Εκείνοι που είναι ικανοποιημένοι μοιράζονται την τύχη τους με τους άλλους. Εκείνοι που παραμένουν ικανοποιημένοι έχουν ευγνωμοσύνη και ευχαριστούν τον Θεό. Μια τέτοια ψυχή ποτέ δεν ζηλεύει. Αποφεύγει να κάνει κάποιον να εξαρτάται από αυτήν αλλά επίσης μαθαίνει να μην εξαρτάται από κανέναν άλλον. Για να παραμένουμε ικανοποιημένοι χρειαζόμαστε τη δύναμη της ανεκτικότητας. Επίσης χρειαζόμαστε την αγάπη του Θεού. Είναι η αγάπη του Θεού που κάνει την ψυχή καθαρή. Όταν η διάνοια είναι καθαρή, η εργασία μας μπορεί να είναι ειλικρινής. Με τη δύναμη της ειλικρίνειας και της καθαρότητας μπορούμε να καταφέρουμε πάρα πολλά. Με ειλικρίνεια και καλές ευχές και αγνά αισθήματα για όλους, η ψυχή μπορεί να φτάσει στον ύψιστο προορισμό και να αφήσει πίσω το παρελθόν. Αυτό δεν είναι θέμα μιας τεχνητής ικανοποίησης, αλλά μιας πολύ βαθιάς ικανοποίησης.

Όταν η ψυχή είναι ειλικρινής, ο Θεός δίνει ευλογίες. Όταν υπάρχουν ευλογίες, οι δραστηριότητες που κάνουμε μπορεί να είναι επιτυχείς. Η ικανοποίηση ακολουθεί. Η ικανοποίηση φέρνει ευτυχία, υγεία και πνευματικό πλούτο και εκείνοι που είναι ικανοποιημένοι δίνουν ευλογίες στους άλλους, είναι γεμάτοι με καλές ευχές. Η αφανής δωρεά είναι η ύψιστη μορφή φιλανθρωπίας. Δεν υπάρχει ανάγκη να πεις πόσο πολλά έχεις κάνει ή δώσει. Στην πραγματικότητα, από πού έχει έρθει το κάθε τι έτσι και αλλιώς; Είναι ο Θεός που μας έχει δώσει θεϊκή σοφία και θεϊκή ενόραση. Η ικανοποίηση κάνει το πρόσωπο να λάμπει. Οι ικανοποιημένες ψυχές είναι σαν το Θεό – έχουν τα πάντα και δεν χρειάζονται τίποτε. Μια τέτοια ψυχή θα χορεύει με ευτυχία.

Από τη στιγμή που βρίσκω την ικανοποίηση, η εμπειρία μου θα είναι ότι η καρδιά μου είναι ειλικρινής, το κεφάλι μου ανάλαφρο, το βλέμμα μου γλυκό και η φύση μου καλόβολη. Θα χρησιμοποιώ ακόμη τα ίδια αυτιά, στόμα και μάτια, αλλά η στάση μου και η καρδιά μου θα έχουν αλλάξει. Αυτή η εσωτερική ομορφιά θα είναι μετά ορατή από τα μάτια μου και μέσα από τα μάτια μου.

Αυτό δεν είναι κάτι που πρόκειται να το κάνω μόνος. Η δύναμη που δημιουργείται στην ατμόσφαιρα όταν όλοι μαζί κάνουμε αυτό, φέρνει προς τα έξω κραδασμούς ικανοποίησης  που φτάνουν μακριά και εξαπλώνονται.


ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ

Στρεφόμενος προς τα μέσα, βρίσκω τον εαυτό μου γεμάτο με ευγνωμοσύνη…
Ο Θεός μου έχει δώσει όλους τους θησαυρούς που Αυτός έχει – τους θησαυρούς της αγάπης, της σοφίας, της γαλήνης και της χαράς…
Καθώς νιώθω αυτούς τους θησαυρούς να γεμίζουν την ψυχή μου, ευχαριστώ τον Θεό και γεμίζω με ικανοποίηση…
Από τον Ωκεανό του Θεού, όλοι αυτοί οι θησαυροί έρχονται στην ψυχή και τα κύματα δεν φτάνουν μόνο εμένα, την ψυχή, αλλά φτάνουν επίσης έξω στον κόσμο…
Η αγάπη του Θεού ξυπνάει τις ανθρώπινες καρδιές και τις γεμίζει με χαρά – η γαλήνη του Θεού συλλαμβάνει τις ανθρώπινες καρδιές και εκπληρώνει όλες τις επιθυμίες…
Ο Θεός γεμίζει τον καθένα και καθένας συνειδητοποιεί ότι αυτό είναι για το οποίο διψούσε…
Γεμάτος με αυτούς τους θησαυρούς, δεν υπάρχει τίποτε περισσότερο που χρειάζομαι. Δεν έχω αρκετά μόνο για τον εαυτό μου, αλλά οι θησαυροί ξεχειλίζουν και φτάνουν έξω στον κόσμο…
Είμαι ικανοποιημένος με την τύχη μου – ικανοποιημένος με τη σχέση μου με τον Θεό – και ικανοποιημένος με τη σχέση μου με τον κόσμο…
Αυτοί οι κραδασμοί της ικανοποίησης επαναφέρουν την αρμονία και την ηρεμία στον κόσμο – από τον Θεό, τον Ωκεανό όλων των θησαυρών, κύματα θησαυρών περιτριγυρίζουν τον καθένα μας.





No comments:

Post a Comment