19.3.15

Σκέψη για την ημέρα




To να είσαι ένας δικαστής του εαυτού σημαίνει 
να είσαι ελεύθερος από το να κρίνεις τους άλλους.

Αυτός που γίνεται κριτής του εαυτού του και όχι των άλλων, είναι απαλλαγμένος από το να κατακρίνει τους άλλους χωρίς λόγο. Ένα τέτοιο άτομο επίσης δεν υπερασπίζεται τη δική του υπόθεση δίνοντας δικαιολογίες και αποδεικνύοντας τον εαυτό του σωστό. Έτσι, είναι σε θέση να επιφέρει θετικές αλλαγές στον εαυτό του και οι άλλοι μπορούν να εμπνευστούν από την αλλαγή που φέρνει στη δική του ζωή.

Λύση: Όταν είμαι ελεύθερος από το να δίνω δικαιολογίες και να αναφέρω τους λόγους για τους οποίους τα πράγματα πήγαν στραβά, ειδικά για τον εαυτό μου, είμαι σε θέση να βιώσω πρόοδο στη ζωή μου. Από όλα αυτά που συμβαίνουν, αντί να κατηγορώ τους άλλους, μπορώ να μάθω καινούρια πράγματα και να τα χρησιμοποιήσω για τη δική μου εξέλιξη. Είμαι σε θέση να παραμένω ανάλαφρος επειδή δεν έχω προσδοκίες από τους άλλους, αλλά μπορώ να επιφέρω μια αλλαγή σε αυτούς μέσω των πράξεων μου.



No comments:

Post a Comment