9.3.15

Σκέψη για την ημέρα



To να παραμένεις γαλήνιος σημαίνει να δίνεις στήριξη 
σε εκείνους που βρίσκονται γύρω.

Αν υπάρχει εσωτερική γαλήνη, ακόμη κι όταν υπάρχει αρνητικότητα παντού τριγύρω, μπορείς να δώσεις στήριξη σε εκείνους που βρίσκονται γύρω σου. Η μεγαλύτερη προσφορά που μπορεί κανείς να κάνει είναι να δώσει αυτή τη στήριξη σε όσους έχουν ανάγκη κατά τη διάρκεια δύσκολων καιρών. Αυτός που παραμένει σε γαλήνη, ακόμη και σε χαοτικές συνθήκες, γίνεται ένα παράδειγμα.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να διατηρήσω τη δική μου εσωτερική κατάσταση ηρεμίας κάτω από όλες τις συνθήκες, είμαι σε θέση να μάθω από όλα όσα συμβαίνουν. Είμαι σε θέση να φέρω όφελος στους γύρω μου εξαιτίας των κραδασμών της θετικότητας που είμαι σε θέση να εξαπλώσω. Γίνομαι μια πηγή έμπνευσης και στήριξης για όλους εκείνους που έχουν ανάγκη.




No comments:

Post a Comment