23.4.15

Σκέψη για την ημέρα



Μεγαλείο υπάρχει στο να αποκαλύπτονται 
 οι ιδιαιτερότητες κάποιου.

Μεγαλείο σημαίνει το να αναγνωρίζει κάποιος τις ιδιαιτερότητες του και να γίνεται ένας δωρητής με αυτές. Σημαίνει επίσης να είναι 'βασιλικός' και σπουδαίος σε αυτό που δίνει στον νου – δηλαδή να δίνει στον  νου μόνο το θετικό. Όταν υπάρχει μεγαλείο με αυτόν τον τρόπο υπάρχει ιδιαιτερότητα και μοναδικότητα σε κάθε του πράξη.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να αντιληφθώ το εσωτερικό μου μεγαλείο, μπορώ να είμαι ικανοποιημένος επειδή δεν υπάρχουν προσδοκίες, αλλά μόνο το αίσθημα του δωρητή. Διαπιστώνω ότι είμαι ανάλαφρος και απολαμβάνω κάθε στιγμή της ζωής μου, κινούμενος αργά προς την τελειότητα. Είμαι επίσης σε θέση να κερδίσω τις ευλογίες και τις καλές ευχές από τους άλλους. 







No comments:

Post a Comment