19.5.15

Σκέψη για την ημέρα



Όταν έχω τον έλεγχο του εαυτού μου είμαι νικητής 
στις διάφορες καταστάσεις.

Οι καταστάσεις με επηρεάζουν κι εγώ παρασύρομαι. Αυτό σημαίνει ότι τα ηνία δεν είναι στα χέρια μου και ότι τα έχω δώσει στους άλλους ανθρώπους. Μετά δεν έχω κανένα έλεγχο των συναισθημάτων, των σκέψεων, των αισθημάτων, των λέξεων ή των πράξεων. Το κάθε τι γίνεται μια αντίδραση σε αυτό που υπάρχει έξω. Από την άλλη πλευρά, αν είμαι σε θέση να κρατήσω τα πράγματα υπό έλεγχο, είμαι σε θέση να ανταποκριθώ με τον κατάλληλο τρόπο στις καταστάσεις, κάνοντάς τον εαυτό μου νικητή.

Λύση: Σήμερα θα θυμάμαι ότι κανείς δεν μπορεί να με ελέγξει, εκτός από τον εαυτό μου. Είμαι ο κύριος και καθισμένος στο κάθισμα της αυτοκυριαρχίας, μπορώ να δώσω διαταγές στον εαυτό μου και να τον κρατήσω υπό έλεγχο. Δεν θα αφήσω κανέναν ή καμία κατάσταση να με επηρεάσει ή να με οδηγήσει μακριά από αυτό που πρέπει να κάνω.













No comments:

Post a Comment