2.5.15

Σκέψη για την ημέρα



Το να βιώνεις τις έμφυτες ιδιότητες σου 
σημαίνει να είσαι ένας δωρητής

Οποτεδήποτε κάποιος για τον οποίο νοιαζόμαστε μας εξαπατά, νιώθουμε δυσαρεστημένοι και συνηθίζουμε να απογοητευόμαστε. Όταν αυτό συμβαίνει μπορεί να χαθούν τα θετικά συναισθήματα. Διαπιστώνουμε ότι απορρίπτουμε το άτομο που μας έχει πληγώσει και φεύγουμε μακριά του – συχνά φυσικά και πάντα νοητικά.

Λύση: Εάν οι ανταλλαγές μου με τους άλλους βασίζονται στο ψέμα - σε αυτό που δεν συνδέεται με την έμφυτη αλήθεια - θα μου φαίνεται δύσκολο να είμαι ένας δωρητής. Όταν έχω πίστη στον εαυτό μου μαθαίνω να αγαπώ τον εαυτό μου. Αυτή η αγάπη με φέρνει σε επαφή με τις έμφυτες ιδιότητες μου. Έτσι οι σκέψεις και τα αισθήματα μου είναι αγνά. Μετά έχω δυνατές καλές ευχές για τους άλλους και αυτά τα καλά αισθήματα φτάνουν σε αυτούς.








No comments:

Post a Comment