29.5.15

Σκέψη για την ημέρα




Οι θετικές σκέψεις θεραπεύουν ακόμη και την ασθένεια 
του σώματος.

Σκέψη για συλλογισμό: Όταν είμαι άρρωστος, είναι πολύ εύκολο για το νου να αρρωστήσει και αυτός καθώς έχω την τάση να έχω αρνητικές σκέψεις και να υποφέρω. Αυτές οι αρνητικές σκέψεις δεν περιορίζονται σε αυτό το συγκεκριμένο μέρος του σώματος, αλλά μεταφέρονται σε ολόκληρο το σώμα και στον νου. Ο νους που πρέπει να είναι ο θεραπευτής γίνεται θύμα και ως εκ τούτου αδύναμος. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι σημαντικό να είναι ο νους μου ισχυρός δημιουργώντας μια θετική επίδραση στο σώμα.

Σημείο για πρακτική εφαρμογή: Σήμερα δεν θα σκεφτώ σχετικά με την αρρώστια μου. Όταν η σκέψη έρχεται θα φροντίζω να δίνω κραδασμούς δύναμης και ειρήνης σε εκείνο το σημείο, έτσι ώστε να μπορώ να το βοηθήσω να θεραπευτεί. Θα κάνω ότι μπορώ για να θεραπευτεί και δεν θα το βλάψω  περισσότερο έχοντας αρνητικές σκέψεις γι 'αυτό.






No comments:

Post a Comment