28.5.15

Σκέψη για την ημέρα



Το να κάνουμε τον εσωτερικό χορό της ευτυχίας τη στιγμή της κούρασης σημαίνει να φέρνουμε μια άμεση αλλαγή 
στη διάθεση μας.

Σκέψη για συλλογισμό: Όταν είμαι κουρασμένος, είναι εύκολο να ενδώσω στην κούραση και να νιώσω πεσμένος, οξύθυμος ή ευάλωτος. Εκείνη τη στιγμή, χρειάζεται να κάνω κάτι ώστε το μυαλό μου να μπορεί να χορέψει με ευτυχία. Όταν έχω το στόχο να είμαι ευτυχισμένος και να κάνω αυτή τη μικρή άσκηση του να είμαι ευτυχής, θα μπορώ να είμαι ελεύθερος από την κούραση του σώματος και του νου.

Σημείο για πρακτική εφαρμογή: Σήμερα θα κάνω κάτι καλό για να επαναφορτίσω τον εαυτό μου. Θα μπορούσε να είναι κάτι τόσο απλό όπως το να ακούσω ένα ωραίο τραγούδι ή να πάω μια ήσυχη βόλτα ή να ζωγραφίσω κάτι. Αυτή η μικρή προσπάθεια μου θα μου δώσει την ευτυχία και θα φέρει ενθουσιασμό σε όλα όσα κάνω.






No comments:

Post a Comment