22.5.15

Σκέψη για την ημέρα




To να κατανοώ τη σημασία του ρόλου που πρέπει να παίξω σημαίνει να κάνω τον ρόλο μου ιδιαίτερο.

Όταν συγκρίνω τον εαυτό μου με τους άλλους, είτε νιώθω ανώτερος είτε κατώτερος από αυτούς. Υπάρχει επίσης η πιθανότητα να νιώσω ζήλια. Αυτή η αρνητικότητα δεν με βοηθάει να κάνω το καλύτερο σε ό, τι πρέπει να κάνω. Στην πραγματικότητα, είναι αλήθεια ότι κάθε ηθοποιός έχει ένα ιδιαίτερο ρόλο να παίξει και το ίδιο κι εγώ.  Όταν θυμάμαι τον ιδιαίτερο ρόλο που πρέπει να παίξω στη ζωή μου και κατανοώ τη σημασία του, είμαι σε θέση να δώσω τον καλύτερο μου εαυτό σε αυτόν.

Λύση: Σήμερα θα θυμηθώ ότι είμαι ένας πρωταγωνιστής στο έργο της ζωής. Κάθε τι που μου συμβαίνει έχει σημασία και με κάνει καλύτερο σε αυτόν τον ρόλο. Χρειάζεται να παίξω όσο καλύτερα μπορώ αυτόν τον ρόλο. Μετά θα μπορώ να είμαι ελεύθερος από άχρηστες συγκρίσεις. 













No comments:

Post a Comment