23.5.15

Σκέψη για την ημέρα



Το να είσαι επικεντρωμένος στον στόχο σου σημαίνει 
να χρησιμοποιείς καλά το δυναμικό σου.

 Όταν είμαι επικεντρωμένος στον στόχο μου, δεν παγιδεύομαι στις παράπλευρες σκηνές που έρχονται στον δρόμο μου. Αυτά που αποσπούν την προσοχή μου δεν είναι απαραίτητα  θετικά - μπορεί επίσης να είναι με τη μορφή των δικών μου αδυναμιών ή των προκλήσεων από τους άλλους. Όταν καταλαβαίνω ότι είμαι σε ένα ταξίδι και πρέπει να προχωρήσω προς τον στόχο μου, δεν θα αποσπάται η προσοχή μου από κάθε καλή ή κακή σκηνή που έρχεται στον δρόμο μου.

Λύση: Σήμερα θα ξεκαθαρίσω τον στόχο μου και θα επικεντρώσω τις ενέργειες μου προς την κατεύθυνση αυτή. Θα κάνω τουλάχιστον ένα πράγμα που θα με κάνει να κινηθώ προς αυτόν τον στόχο. Και αν συμβεί κάτι που με ενοχλεί,  θα θυμίσω στον εαυτό μου ότι το να κολλήσω εκεί δεν θα με βοηθήσει να προχωρήσω μπροστά στο ταξίδι μου.









No comments:

Post a Comment