6.6.15

Τα μυστικά της επιτυχίας









ΑΠΛΕΣ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΖΩΗΣ ΓΙΑ ΣΙΓΟΥΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

 Βοήθησε κάποιον που βρίσκεται σε κρίσιμη κατάσταση 


Πραγματική βοήθεια είναι αυτή που δίνουμε σε κάποιον που βρίσκεται σε κρίση. Εκείνη είναι η ανάγκη της ώρας. Χρειάζεται να έχουμε ενσυναίσθηση και συμπάθεια.

Η κρίση στη ζωή ενός ατόμου μπορεί επίσης να δημιουργήσει κρίση στη γενικότερη ευημερία του κόσμου. Η ζωή είναι αιθέρια. Ένας αιθέριος κραδασμός λύπης, μελαγχολίας, δακρύων μπορεί να αναστατώσει τη γαλήνη στον κόσμο. Γι’ αυτό θα έπρεπε να ενδιαφερόμαστε να βλέπουμε ότι οι άλλοι γίνονται ευτυχισμένοι. Δεν είναι ότι επειδή ‘εγώ είμαι ευτυχής, ασφαλής, δεν έχω ανησυχίες, έχω αρκετά να φάω, να πιω και να ντυθώ, έτσι είναι και οι άλλοι’. Μια φωτιά στη γειτονιά μου μπορεί να κάψει και το δικό μου σπίτι οποιαδήποτε στιγμή.

Όταν παρέχουμε βοήθεια εγκαίρως σε κάποιον που βρίσκεται σε κρίση, κερδίζουμε τις ευλογίες του. Του απλώνουμε ένα χέρι βοήθειας.

Υπάρχει μια τάξη στον κόσμο. Αυτή η τάξη διαταράσσεται όταν κάποιος βρίσκεται σε κρίση και λύπη. Υπάρχει ένα τέλειο δίκτυο ανθρώπινων σχέσεων και η αίσθηση του 'ανήκειν' είναι σε λειτουργία συνεχώς. Σε περίπτωση που δεν δίνουμε βοήθεια και η κρίση βαθαίνει και η μία κρίσιμη κατάσταση ακολουθεί την άλλη και οι καταστάσεις γίνονται μεγαλύτερες, υπάρχει η πιθανότητα το άτομο ή τα άτομα που τα αφορά να αναπτύξουν μοντέλα σκέψης μίσους και εκδίκησης. Γι’ αυτό γίνεται κοινωνική μας υπευθυνότητα να βεβαιωθούμε ότι η κατάλληλη και έγκαιρη βοήθεια παρέχεται σε εκείνα τα αδέλφια μας που είναι σε κρίση.

Το να βοηθάς κάποιον που βρίσκεται σε κρίση είναι μια πράξη φιλανθρωπίας και ύψιστης τάξης.











No comments:

Post a Comment