20.7.15

Σκέψη για την ημέρα




Η δύναμη της συνεργασίας επιτρέπει το πιο δύσκολο έργο  
να γίνει με επιτυχία.

To να έχετε τη δύναμη της συνεργασίας σημαίνει να έχετε τη δυνατότητα να δείτε και να χρησιμοποιήσετε τις ιδιαιτερότητες των άλλων σε κάθε έργο που πρέπει να γίνει. Είναι η ικανότητα να σέβεστε και να χρησιμοποιείτε τις προτάσεις και τις ιδέες του καθένα που συνεισφέρει για την επιτυχία του εγχειρήματος. Έτσι, αυτός που είναι σε θέση να χρησιμοποιήσει αυτή τη δύναμη μπορεί να είναι επιτυχής σε κάθε εργασία που αναλαμβάνει.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να δώσω συνεργασία και να λάβω συνεργασία από τους γύρω μου, ποτέ δεν θα βιώνω φόβο για κάθε εργασία που πρέπει να γίνει, αλλά θα μπορώ να είμαι ανάλαφρος γνωρίζοντας ότι όλα είναι δυνατά. Μπορώ  επίσης να κερδίσω το σεβασμό των ανθρώπων γύρω μου γιατί έχω κάνει την καλύτερη δυνατή χρήση των ιδιαιτεροτήτων τους, η οποία διευκολύνει περαιτέρω την επιτυχία του έργου.






No comments:

Post a Comment