9.7.15

Σκέψη για την ημέρα



Η αποφασιστικότητα υπερνικά τις αδυναμίες

Όλοι έχουμε αδυναμίες. Μία αποφασιστική σκέψη όμως είναι αυτό που χρειάζεται για να τις ξεπεράσουμε. Όταν αποκτούμε αποφασιστικότητα η επιρροή της απροσεξίας των άλλων δεν μας επηρεάζει. Από τη στιγμή που φυτεύεται ο σπόρος της αποφασιστικότητας, θα μεγαλώσει μέσα μας και θα αρχίσει να έχει μια θετική επίδραση σε εκείνους που βρίσκονται γύρω μας.

Λύση: Η αποφασιστικότητα θα με βοηθήσει να ξεπεράσω τις αδυναμίες μου, ένα βήμα κάθε φορά. Μια απλή αποφασιστική σκέψη είναι η αρχή για τον βηματισμό μου προς τη νίκη. Σήμερα, εάν δω τους άλλους με την ίδια αδυναμία, δεν θα επιτρέψω αυτό να επηρεάσει την αποφασιστικότητα μου να ξεπεράσω εκείνη την αδυναμία μέσα μου. Θα σιγουρευτώ ότι δεν θα πέσω στην παγίδα του να δίνω δικαιολογίες κι εγώ. Αντίθετα, θα θυμίσω στον εαυτό μου τον στόχο μου και θα συνεχίσω να εργάζομαι μέχρι να πετύχω.






No comments:

Post a Comment