23.5.19

Διαλογισμός





Διαλογισμός – Βιώνω το Πνευματικό μου Σπίτι ( Μέρος 1)




Στο διαλογισμό, συγκεντρώνω τον νου και τη διάνοια μου  στην περιοχή που ονομάζεται το σπίτι των ψυχών, την υπέρτατη κατοικία ,το σπίτι πέρα απ τον ήχο, τη χώρα της αλήθειας …. Στην πραγματικότητα, αυτός είναι ο χώρος όπου οι ψυχές κατοικούν, όταν δεν έχουν σώμα. Εδώ η ψυχή μοιάζει με ένα αστέρι, ανέγγιχτη από την ύλη ( τα πέντε στοιχεία συμπεριλαμβανομένου και του σώματος). Σ αυτό τον κόσμο, δεν υπάρχει σκέψη, δεν υπάρχει ούτε λόγος, ούτε δράση, απλά πλήρης σιωπή, γλυκιά σιωπή και γαλήνη. Όταν πρωτοπαίρνω ένα φυσικό σώμα, είναι από εδώ που εγώ η ψυχή κατεβαίνω στον υλικό κόσμο., τη γη , που είναι το πεδίο της δράσης.  



Με την τακτική εξάσκηση του διαλογισμού, το τρίτο μου μάτι ( το μάτι του νου μου) ανοίγει και βλέπω και βιώνω το αρχικό μου σπίτι σαν ένα απεριόριστο κόσμο ( ένα μεγάλο κόσμο, αμέτρητο) ένα κόσμο πολύ αιθέριου χρυσο κόκκινου φωτός ,που βρίσκεται πέρα από τον φυσικό κόσμο τω πέντε στοιχείων, πέρα από τον ήλιο, το φεγγάρι και τα αστέρια.

(Αύριο η συνέχεια .... )




Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854


No comments:

Post a Comment