29.5.19

Βελτιώστε την ποιότητα της δράσης σας ( του Karma ) (Μέρος 1)




Βελτιώστε την ποιότητα της δράσης σας ( του Karma ) (Μέρος 1)



Ο διαλογισμός λειτουργεί στην καθημερινή μας ζωή με δύο τρόπους:

• Γεμίζει τον εαυτό με δύναμη και έτσι είναι πιθανή η μεταμόρφωση στη δράση. Αυτό με τη σειρά του φέρνει αλλαγή στον χαρακτήρα.  
• Απορροφώ τις ιδιότητες του Υπέρτατου Όντος και έτσι οι συνήθεις, οι πεποιθήσεις, οι ιδέες μου αλλάζουν.e.

Είναι γνωστό ότι για οτιδήποτε έχω κάνει θα πρέπει να λάβω το αντάλλαγμα, αλλά από μια άλλη πλευρά, η αγνή αγάπη για τον Θεό εξαγνίζει, καθαρίζει  και συγχωρεί . Οποιαδήποτε κι αν ήταν η δράση μου στο παρελθόν, η θεϊκή αγάπη, η δυνατή ενθύμηση Εκείνου, μπορεί να διαλύσει και να απομακρύνει μέσα από την ψυχή τα αρνητικά του αποτελέσματα από τον χαρακτήρα και από την αρνητική καρμική του  επιρροή στην ζωή μου . Έτσι γίνεται κατανοητό πόσο σημαντική είναι για μας η yoga ή η ενθύμηση του Θεού με βαθιά αγάπη.

Αν κάποιος εξετάσει όλο το μοτίβο της ανθρώπινης ζωής, θα δει τέσσερις πλευρές της δράσης που χρειάζεται να βελτιωθούν:

Η δράση που κάνω για τον εαυτό μου, για την στήριξη και την συντήρηση μου.
• Η δράση που κάνω με τους ή για τους άλλους στο επίπεδο των σχέσεων.
• Η δράση που κάνω , όχι από ανάγκη, αλλά για ευχαρίστηση και διασκέδαση
• Η δράση που κάνω για να υπηρετήσω τους άλλους.

Στο επόμενο άρθρο μας, θα εξηγήσουμε πως μπορούμε να βελτιώσουμε αυτές τις τέσσερις πλευρές της δράσης μας.


Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854

No comments:

Post a Comment