30.5.19

Βελτιώστε την ποιότητα της δράσης σας ( του Karma ) (Μέρος 2)








Η Δράση ( Karma) που γίνεται για τον εαυτό



Αν εγώ, η ψυχή, είμαι ο κύριος του σώματος μου, τότε θα πρέπει να φροντίζω την συντήρηση του. Η συνειδητότητα με την οποία θα το ταΐζω και θα το φροντίζω θα πρέπει να είναι τέτοια που οι πράξεις μου να μην με φέρνουν μεγαλύτερη προσκόλληση σ αυτό.  Θα πρέπει να είναι τέτοιας ποιότητας που να με φέρνουν πιο κοντά στον Θεό και να με βοηθάν να μειώνω τον σωματικό μου εγωισμό ( την ταύτιση μου με το σώμα)   ή την έλξη μου προς τις φυσικές επιθυμίες. Πρέπει να δουλεύω, να μαγειρεύω, να ταΐζω και να πλένω το σώμα αλλά αυτές οι δραστηριότητες μπορεί να γίνονται μ έναν τέτοιο τρόπο που να με φέρνουν πιο κοντά στο στόχο (προορισμό) μου να γίνω πιο δυνατός/η ελεύθερος/η και απελευθερωμένος/η.



Δράση ( Karma) στις σχέσεις μας

Υπάρχει ιδιαίτερη ενέργεια που οδηγεί όλες τις σχέσεις της χρέωσης και της πίστωσης, του δώσε και του πάρε. Αυτές είναι που ονομάζονται καρμικοί λογαριασμοί που έχουν γίνει στο παρελθόν (είτε στην προηγούμενη γέννηση είτε σε προηγούμενες γεννήσεις) και οι οποίες τώρα καθορίζουν την ποσότητα και την ποιότητα όλων των αντιδράσεων μας και των αποτελεσμάτων τους , όσον αφορά την χαρά ή την λύπη, σε όλες μας τις σχέσεις. Δεν είναι απαραίτητο να βρούμε ακριβώς ποια είναι η καρμική ρίζα που δημιούργησε ένα πρόβλημα σε μια σχέση. Μια πολύ απλή συμβουλή για να βελτιωθεί η ποιότητα της σχέσης μας είναι:


Αντί να παίρνω, να δίνω, έτσι που να μην μπορούν να υπάρχουν  παραπέρα οφειλές.  Είτε πρόκειται για συναδέλφους στην δουλειά, είτε πρόκειται για σχέσεις με συγγενείς ή φίλους, ας βλέπω αν υπάρχει τρόπος με τον οποίο να μπορώ να εκπληρώνω την υπευθυνότητα μου με  αξιοπρέπεια και ειλικρίνεια. Αν δεν το κάνω αυτό , αν δεν εκπληρώνω τις υπευθυνότητες μου , προσθέτω επιπλέον καρμικά βάρη. Με πιο τρόπο μπορώ να δίνω ή να υπηρετώ, έτσι που να μην υπάρχει πια διαμάχη, ένταση και σκληρή προσπάθεια αλλά απλά να υπάρχει γλυκύτητα και σεβασμός στις σχέσεις μου;


(Αύριο η συνέχεια…)


Πνευματικό Κέντρο Brahma Kumaris
Ν. Ζορμπά 38 Λ. Θεσσαλονίκη- Καλαμαριά
Email: thessaloniki@gr.brahmakumaris.org
Τηλ. 2310 828491 κιν  6938886854

No comments:

Post a Comment