28.8.19

Πόσο συχνά και γιατί πρέπει να κάνω Διαλογισμό; ( Μέρος2 )






Πόσο συχνά και γιατί πρέπει να κάνω Διαλογισμό;  ( Μέρος2 )



Όπως εξηγήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση μας, τακτικά και σιωπηλά εύκολα γλιστράμε στις τέσσερις αρνητικές συνήθειες. Έτσι ο Διαλογισμός δεν σημαίνει να καθόμαστε μόνο σε μια σιωπηλή  γωνιά και να συνδεόμαστε με την Υπέρτατη Ψυχή μερικές καθορισμένες φορές  στη διάρκεια της ημέρας, αλλά είναι επίσης ένας τρόπος με απαλότητα να θυμάμαι και να θυμίζω και στους άλλους, ότι είμαστε ψυχές ή πνευματικά όντα μη φυσικά όντα, αποστασιοποιούμενοι από την δράση αλλά και καθώς είμαστε στη δράση. Αυτές οι υπενθυμίσεις απ’ την στιγμή που δίνονται στον εαυτό  για μεγάλο χρονικό διάστημα γίνονται φυσικές και μας εμποδίζουν να υποκύπτουμε σ αυτές τις τέσσερις συνήθειες. Παρακάτω δίνεται ένας βασικός Διαλογισμός, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιείτε για να υπενθυμίζετε τον εαυτό σας τακτικά  στη διάρκεια της ημέρας :


Έχω ένα σώμα αλλά δεν είμαι αυτό το σώμα.…
Έχω σκέψεις αλλά δεν είμαι αυτές οι σκέψεις …
Έχω αισθήματα αλλά δεν είμαι αυτά τα αισθήματα …
Έχω στάσεις αλλά δεν είμαι αυτές οι στάσεις …
Έχω συναισθήματα αλλά δεν είμαι αυτά τα συναισθήματα …
Έχω πεποιθήσεις αλλά δεν είμαι αυτές οι πεποιθήσεις …
Κάνω πολλές πράξεις μέσα απ’  τα αισθητήρια μου όργανα, αλλά δεν είμαι αυτές οι πράξεις ….
Παίζω πολλούς ρόλους αλλά δεν είμαι οι ρόλοι μου …

Είμαι μια ψυχή –ένα ον ενέργειας, το οποίο ούτε δημιουργείται ούτε μπορεί να καταστραφεί και η αρχική και η αληθινή μου φύση είναι η αγάπη, η γαλήνη και η δύναμη …





No comments:

Post a Comment