21.8.19

Σε κρίσιμες καταστάσεις χρειάζεται μια πολύ δυνατή συνειδητότητα Πίστης





Σε κρίσιμες καταστάσεις χρειάζεται μια πολύ δυνατή συνειδητότητα Πίστης.


Έχοντας αποδεχτεί την πραγματικότητα ότι  αρνητικές καταστάσεις θα εμφανίζονται από καιρό σε καιρό στο νου, το σώμα, τον πλούτο ή τις σχέσεις  ( όπως εξηγήσαμε χθες ), δημιουργείται το ερώτημα τι είδους συνειδητότητα θα πρέπει να έχω σε τέτοιες καταστάσεις και πως θα είμαι βέβαιο /η ότι οι καταστάσεις δεν θα εξουδετερώσουν την συνειδητότητα μου. Επειδή μόνο μια δυνατή συνειδητότητα πίστης ή νίκης θα μπορέσει να με προστατέψει από το αρνητικό συναίσθημα (εσωτερικά) και την φυσική (εξωτερική) επιρροή αυτών των προβλημάτων αλλά θα γίνει επίσης ο πιο ελκτικός παράγοντας που θα με βοηθήσει να ξεπεράσω το πρόβλημα και να βρω την λύση ή να την τραβήξω προς το μέρος μου, μερικές φορές άμεσα και άλλες φορές αργά, αλλά σταθερά, χωρίς να χάνω την εσωτερική μου σταθερότητα καθώς περιμένω την λύση να φανεί. 


Τι είναι μια δυνατή συνειδητότητα πίστης όταν υπάρχει μια αρνητική κατάσταση; " καμιά αρνητική σκηνή ή κατάσταση κανενός είδους στη ζωή μου δεν διαρκεί για πάντα και αυτή η σκηνή επίσης θ α περάσει κι εγώ θα την νικήσω χρησιμοποιώντας την δύναμη της σκέψης, τη δύναμη της θετικότητας, την δύναμη της πνευματικής γνώσης, τη δύναμη του διαλογισμού. Η νίκη είναι γενέθλιο μου δικαίωμα και είναι απόλυτα βέβαιη. " Αυτό είναι ένα είδος δυνατής συνειδητότητας πίστης.
Στο αυριανό άρθρο, θα εξηγήσουμε τι μας εμποδίζει να κρατάμε αυτήν την συνειδητότητα πίστης και πως μπορούμε να την διατηρούμε σε δύσκολες καταστάσεις.

No comments:

Post a Comment