23.11.19

Αυτοπεποίθηση



Αυτοπεποίθηση


Η αυτοπεποίθηση  συνδέεται σε μεγάλο βαθμό με την κατανόηση ότι οπωσδήποτε πρέπει να κάνω κάτι για να μοιραστώ στην ζωή μέσα από την δική μου  μοναδικότητα. Καθένας μας είναι μοναδικός. Αυτό είναι αδιαμφισβήτητο. Μέχρις ότου ένα άτομο να έχει την αίσθηση της συνεισφοράς ή της προσφοράς, δεν μπορεί να είναι αληθινά ευτυχισμένο. Δεν μπορώ να είμαι ευτυχισμένος / η και να έχω εμπιστοσύνη όταν απλά παίρνω, αυτό δεν δουλεύει.  Μπορώ να είμαι ευτυχισμένος / η όταν μοιράζομαι και προσφέρω το καλύτερο από τον εαυτό μου. Μ  αυτόν τον τρόπο, δεν νοιώθω να εξαντλούμαι, να στερεύω.  Όταν προσφέρω το καλύτερο από τον εαυτό μου με έναν ανιδιοτελή τρόπο η ευτυχία και η εμπιστοσύνη μου μεγαλώνουν – όσο περισσότερο δίνω, τόσο περισσότερο λαμβάνω. Αρχίζουμε να καταλαβαίνουμε ότι η ευημερία των ανθρώπων αρχίζει όταν μπορούν να μοιραστούν με τους άλλους,  αυτό που είναι . Το να έχουν οι άνθρωποι αυτοπεποίθηση σημαίνει να έχουν αληθινές πνευματικές δυνάμεις, όπως είναι η αγάπη, η γαλήνη και η ευτυχία, μέσα στην καθημερινότητα τους – όχι μόνο στα λόγια και στα συναισθήματα τους, αλλά στην συμπεριφορά τους και να φέρνουν όφελος στους άλλους.


No comments:

Post a Comment