24.12.19



Ανακαλύψτε ξανά την Ουσία της Ευτυχίας (Μέρος 3)



Όταν είστε κολλημένοι σε μια δύσκολη κατάσταση, ξεκινήστε μια στάση προ αλλαγής αφήνοντας στην άκρη ή απομακρύνοντας την προσκόλληση σας στα αποκτήματα και τους ανθρώπους ( εξωτερικές προσκολλήσεις) και τις συνήθειες (εσωτερικές προσκολλήσεις ) που δεν δουλεύουν πιά για σας. Όταν ξεφορτωθείτε την προσκόλληση σας στα φυσικά πράγματα,  τους ανθρώπους και τις συναισθηματικές συνήθειες που σας βαραίνουν και αρχίζετε να γίνεστε πιο ανάλαφροι — θα καταλάβετε πως αφήνοντας, δημιουργείτε χώρο για να μπουν στην ζωή σας καινούργια πράγματα, καινούργιες αξίες . Με αποτέλεσμα,  το υποσυνείδητο σας να ελευθερωθεί αφήνοντας τα συναισθηματικά βάρη ή δεσμεύσεις

Για να το καταφέρετε αυτό, προσπαθήστε τον διαλογισμό που ακολουθεί. Σκεφθείτε και  οραματισθείτε στην διάρκεια του διαλογισμού τις παρακάτω σκέψεις:

Συγκεντρώνομαι στο κέντρο του μετώπου μου όπου οραματίζομαι ένα μικροσκοπικό λαμπερό αστέρι φωτός, μια ενέργεια, εμένα την ψυχή... σε συνειδητότητα ψυχής, νιώθω τις ιδιότητες της γαλήνης, της αγάπης και της χαράς, αυτό που πραγματικά είμαι……. Τώρα με την μέθοδο του οραματισμού, εγώ, η ψυχή , ταξιδεύω πέρα από τον κόσμο των πέντε στοιχείων στον κόσμο των ψυχών, την μη φυσική διάσταση του αιθέριου φωτός, του χρυσοκόκκινου φωτός… Εκεί πέρα,  οραματίζομαι, μπροστά μου – ένα λαμπερό Ήλιο χρυσού φωτός – τον Θεό, τον Πατέρα και την Μητέρα μου, την Υπέρτατη Ψυχή , τον Ωκεανό της γαλήνης, της αγάπης και της χαράς , που είναι η αιώνια Του φύση ... εκπέμπει απεριόριστη πνευματική ενέργεια γαλήνης, αγάπης και χαράς ... στρέφω τον νου και την διάνοια μου στο Φως Του ... νιώθω την ζεστασιά της παρουσίας Του και το φως της αγάπης Του για μένα  απαλά να θεραπεύει τα τραύματα του παρελθόντος που έχουν θαφτεί βαθιά  μέσα μου , τα τραύματα που άφησαν στην η ψυχή ο εγωισμός, ό φόβος, η λύπη, η ζήλεια, το μίσος, ο θυμός και λιγόστεψαν την ευτυχία μου … νιώθω ένα βαθύ αίσθημα συναισθηματικής ελευθερίας, νιώθω ανάλαφρη και η ευτυχία επανέρχεται μέσα μου …

Για καλή μου τύχη, η ευτυχία είναι σαν  παιχνίδι αλλά δεν είναι κάτι που μπορεί να απαιτηθεί από την ζωή και αν δεν είστε ευτυχισμένοι είναι καλύτερα να σταματήσετε  να ανησυχείτε  για αυτήν και να δείτε τους θησαυρούς  (είτε είναι εσωτερικοί είτε εξωτερικοί για παράδειγμα απ τον Πατέρα ή τους άλλους) και να τους αξιοποιήσετε.  

No comments:

Post a Comment