11.1.20





Διαλογισμός για να ξεπεράσετε τον Φόβο ( ολοκληρωμένος )

Αναπνεύστε βαθιά. Πείτε στον εαυτό σας « χαλάρωσε, ηρέμησε». Επαναλάβετε αυτήν την φράση  μέχρι να ηρεμήσετε , να γαληνέψετε και να συγκεντρωθείτε. Χαλαρώστε και νιώστε ένα αίσθημα γαλήνης και ευεξίας. Καθώς εκπνέετε ελευθερωθείτε από τις ανησυχίες. Τώρα αργά αργά δημιουργήστε τις παρακάτω σκέψεις:

« Κάθομαι αναπαυτικά και σιωπηλά όπως ένας παρατηρητής... αφήνω οτιδήποτε υπάρχει γύρω μου... αντικείμενα, ανθρώπους, υπευθυνότητες, μέρη … συγκεντρώνω τον νου μου στην παρούσα στιγμή….. αφήνω την ηρεμία .. την γαλήνη …. να με  περιβάλουν… σ αυτήν την ηρεμία μπορώ να δω τις σκοτεινές πλευρές του εαυτού μου… όπως είναι οι σκιές, μπορώ να  δω τους φόβους, τις ανησυχίες, τις ενοχές, την δυστυχία, τις αδυναμίες που είναι κρυμμένες εκεί…. τον  φόβο που  έχει δηλητηριάσει την ύπαρξη μου, που έχει κλέψει την γαλήνη και τον αυτοσεβασμό μου….

Αποδέχομαι ότι υπάρχει φόβος μέσα μου...  τον παρατηρώ και καταλαβαίνω ότι δεν είμαι ο φόβος... δεν είμαι εκείνη η αδυναμία... δεν είναι αληθινός, είναι μια σκιά..  συγκεντρώνομαι σ αυτό που είναι αληθινό: είναι η αγάπη... είναι η γαλήνη... είναι η ευεξία... είναι η αγνότητα της ψυχής, αυτό που είναι αληθινό, αυθεντικό και πραγματικό ...  εγώ χρειάζεται μόνο να βρω αυτές τις αρχικές ιδιότητες και να τις επιτρέψω να θεραπεύσουν και να δυναμώσουν την ψυχή ...  για να το κάνω αυτό συνεχίζω να παρατηρώ ήρεμα...  με υπομονή...  δεν επιτρέπω τον νου μου να κρίνει ή να αναλύει οτιδήποτε συμβαίνει σε μένα ... ότι συνέβη είναι παρελθόν... μαθαίνω από τα λάθη μου... συγχωρώ τον εαυτό μου... συγχωρώ τους άλλους...

Είμαι ένα ον φωτός... ένα γαλήνιο ον... όπως ένα μικρό αναμμένο κερί στην μέση ενός σκοτεινού δωματίου εκπέμπω φως και σκορπώ το σκοτάδι που υπάρχει μέσα μου. Έχω την επίγνωση του ποιος είμαι... οραματίζομαι ότι βρίσκομαι μπροστά σ ένα γενναιόδωρο Ον Φωτός που εκπέμπει απεριόριστη αγάπη, γαλήνη και ευτυχία…. Είναι ένας ωκεανός γεμάτος αγάπη που μπορεί να διαλύσει όλους μου τους φόβους, τον πόνο και την οδύνη που υπάρχει μέσα στην ψυχή ...

Ανοίγω την καρδιά μου ... και νοερά λέω: " εδώ είναι οι φόβοι μου... είναι δικοί σου... δεν μου είναι πια χρήσιμοι... στους παραδίνω... απορροφώ το φως σου... απορροφώ την αγάπη σου και την αφήνω να φτάσει σε κάθε σκοτεινή γωνιά του εσωτερικού μου εαυτού... νιώθω το δυνατό σου φως ,  που γεμάτο αγάπη, να αγγίζει τους φόβους μου ... να διαλύονται και να ελευθερώνομαι... αφήνω όλες τις ανησυχίες... οι αδυναμίες και τα προβλήματα δεν έχουν πια δύναμη πάνω μου... νιώθω ότι το Υπέρτατο Ον είναι μαζί μου... ότι με αποδέχεται όπως είμαι .. με ανακουφίζει... νιώθω ασφαλής... γαλήνιος... μέσα σε μια απεριόριστη γαλήνη... και ελεύθερος από φόβο και ανησυχίες..."

No comments:

Post a Comment