26.2.21

Σκέψη για την Ημέρα


 

Η Επιρροή του Κουτσομπολιού

Δεν μπορώ να παραβλέψω την επιρροή που έχουν οι άλλοι άνθρωποι πάνω μου. Υπάρχουν περιπτώσεις όπου οι άνθρωποι μάχονται, φιλονικούν και ακόμη κάνουν εγκλήματα εξ αιτίας του κουτσομπολιού, επηρεασμένοι από τα λόγια των άλλων. Σε πιο βαθμό ελέγχω  τον εαυτό μου να μην επηρεάζεται από το κουτσομπολιό ;

Η αρνητικότητα στο νου είναι σαν το δηλητήριο. Οι αρνητικές σκέψεις είναι ο σπόρος των αρνητικών πράξεων. Μπορεί να φαίνεται σαν κάτι απλό καθημερινό – οι φίλοι μου μου λένε με απόλυτη εμπιστοσύνη ότι το τάδε άτομο είναι έτσι και έκανε το τάδε. Ακούω και αποδέχομαι χωρίς ερωτήσεις εξ αιτίας της φιλίας. Η στάση και ο πράξεις μου μετά επηρεάζονται από τα λόγια των φίλων μου και η δράση και οι αντίδραση μου είναι ανάλογα με την πληροφορία που μου έδωσαν.

Το κουτσομπολιό και οι εικασίες φέρνουν λύπη, βάρος και απόσπαση. Το δηλητήριο μπορεί να έρθει με διαφορετικές μορφές, αλλά το δηλητήριο είναι δηλητήριο είτε από ένα φίλο είτε από έναν εχθρό.


No comments:

Post a Comment