27.6.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή




.........................................................................................................................................

ΓΙΝΕ Η ΓΑΛΗΝΗ



Δεν χρειάζεται να ψάχνεις για γαλήνη. Εσύ είσαι ένα γαλήνιο ον.
Κάθε στιγμή σε οποιοδήποτε μέρος, μπορείς να κάνεις ένα βήμα πίσω από τις σκέψεις και τα συναισθήματα σου.
Ανάπνευσε βαθιά, αποσύρσου στην εσωτερική σου ύπαρξη, ένα τόπο πλήρους γαλήνης και απλά ας είσαι.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)

"Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Στρέφω την προσοχή μου προς τον εσωτερικό μου χώρο. Εισέρχομαι σ' αυτόν τον ήσυχο χώρο, πίσω από τις σκέψεις, κάτω από τα συναισθήματα... Βρίσκω ένα μέρος χωρίς ήχο, ατάραχο, ένα μέρος γεμάτο γαλήνη, απόλυτη γαλήνη... Όλα όσα πρέπει να κάνω είναι να είμαι,  όλα όσα πρέπει να είμαι είναι το ποιός είμαι... κι αυτό είναι... η γαλήνη. Κρατώ αυτή τη σκέψη για ένα λεπτό. Είμαι ένα ον γαλήνης. Είμαι..."







 Σκέψου 
Eίμαι ένα γαλήνιο ον. 




Δράσε
Κάντε ένα διάλειμμα το μεσημέρι και διαλογιστείτε για 2 λεπτά 





No comments:

Post a Comment