22.7.13

Διαλογισμός

ΤΟ  ΜΟΝΟΠΑΤΙ  ΤΗΣ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ



ΠΟΙΟΣ ΕΙΜΑΙ;
            Αν δεν είμαι απλά η φυσική μου μορφή και ρόλος, τότε μετακινούμαστε προς την ιδέα ότι είμαι ένα αιθέριο, πνευματικό ον, το οποίο εκφράζει τον εαυτό του μέσα από το κοστούμι του σώματος, όπως ένας ηθοποιός παίζει και υιοθετεί ένα ρόλο, αλλά, ασφαλώς δεν είναι ο ρόλος ή το άτομο που υποδύεται.
Και ποιά είναι μετά η φύση και η μορφή της ψυχής;
Μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι ο εαυτός είναι οπωσδήποτε μια αιθέρια ενέργεια και εκφράζεται μέσα από την σκέψη, επίγνωση και πράξη.
Δεν είναι αλήθεια ότι όταν μετακινούμαστε μακριά από την αγάπη το φως και τη γαλήνη, αμέσως αισθανόμαστε ανισορροπία με τον εαυτό μας, αισθανόμαστε άβολα και αμήχανα, ζητώντας ευθυγράμμιση ξανά;
Είναι επειδή είμαστε αυτές οι ιδιότητες, αυτές είναι μέρος και κομμάτι αυτού που είμαστε, έτσι μετά, είμαστε αυτό που επιθυμούμε-δηλαδή αγάπη, φως, γαλήνη και σοφία.
Μ' αυτήν την κατανόηση και αποδοχή μπορούμε τώρα να ξεκινήσουμε να ξετυλίγουμε την εμπειρία του εσωτερικού μας κόσμου. Αλλά χρειάζεται πρώτα να σταθεροποιήσουμε τις σκέψεις που θα είναι αναγκαίες για το ταξίδι μας μέσα σε αυτές τις εσωτερικές χώρες.
Δοκιμάστε αυτή την εύκολη άσκηση. Θα σας κάνει δυνατούς να ελέγξετε τον όγκο και την ταχύτητα των σκέψεων σας κι έτσι να συγκεντρώσετε την επίγνωση σας.
Σαν αποτέλεσμα θα γίνετε περισσότερο ήρεμοι, χαλαροί και σε εγρήγορση.
Χρησιμοποιείστε τις σκέψεις που σας προτείνονται στη συνέχεια. Αργά αργά επαναλάβετε αυτές τις σκέψεις . Χωρίστε κάθε πρόταση σε μικρότερα μέρη. Μετά σκεφτείτε βαθιά το κάθε μέρος της και προσπαθήστε να το βιώσετε κρατώντας το στην επίγνωση σας.
Στοχασμός
Σκέφτομαι τον εαυτό μου σαν φως,
είμαι μια ζωντανή πνευματική ενέργεια,
ένα λαμπερό αστέρι φωτός,
ένα αστέρι αγνής συνειδητότητας.
Δεν είμαι το σώμα μου,
ή ο ρόλος μου.
Είμαι μια ζωντανή, πνευματική ενέργεια,
ένα λαμπερό αστέρι φωτός,
ένα φωτεινό σημείο αγνής συνειδητότητας.


Μπορείτε να επαναλάβετε τις σκέψεις αυτές δυνατά, να τις ηχογραφήσετε και να τις παίξετε πάλι πίσω στον εαυτό σας.
Μπορείτε επίσης, αν θέλετε, να παρακολουθήσετε το ακόλουθο βίντεο με τις ίδιες σκέψεις.





(συνεχίζεται...)

Μετάφραση από: Jim Rayan (2006). Μeditation. The 13 pathways to happiness. U.K.: OBooks





No comments:

Post a Comment