24.7.13

Διαλογισμός


ΤΟ  ΜΟΝΟΠΑΤΙ  ΤΗΣ  ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ

(συνέχεια...)




Αργά αργά επαναλάβετε τις ακόλουθες σκέψεις. Σκεφτείτε βαθιά την κάθε μια και προσπαθήστε να τη βιώσετε. Αυτή τη φορά μπορούμε να επικεντρωθούμε στη βασική μας πηγή ενέργειας  της αγάπης.

Ίσως επιθυμείτε να οραματιστείτε πρώτα τη μορφή της ενέργειας της ψυχής σαν ένα απαλό, όμορφο και λαμπερό φως, ή απλώς να θέλετε να δουλέψετε καθαρά με τις σκέψεις – ότι από τα δυο επιλέξετε είναι εντάξει.

ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ
Είμαι αγνή ενέργεια,
είμαι ένα ζωντανό ον αγάπης,
η μορφή και η φύση μου είναι αυτή της αγάπης,
βιώνω αυτή την αγάπη,
γίνομαι αυτή η αγάπη,
είμαι αυτή η αγάπη.
Αυτή η αγνή,
καταπραϋντική,
δυνατή,
ενέργεια αγάπης,
ρέει γύρω μου και μέσα από μένα,
δεν υπάρχει τίποτε παρά μόνο αγάπη.
Αυτή είναι η αληθινή μου φύση.


Καθώς προχωράτε σ’ αυτή την εμπειρία, προσπαθήστε να μείνετε μ’ αυτήν. Ακόμα κι αν οι σκέψεις σας ξεγλιστρούν μακριά, επιστρέψτε σ’ αυτήν, κρατήστε το νου σας συγκεντρωμένο σ’ αυτή τη γεμάτη αγάπη εμπειρία. Κρατήστε την, παρατηρήστε την, βιώστε την, γίνετε αυτή. Επιτρέψτε σ’ εκείνη την αγάπη ν' αναπτυχθεί, ν' ανθίσει και να επιδράσει.







(συνεχίζεται...)



Μετάφραση από: Jim Rayan (2006). Μeditation. The 13 pathways to happiness. U.K.: OBooks






No comments:

Post a Comment