8.8.13

Εργαλεία για αλλαγή

Βάλτε στόχους για την προσωπική σας ανάπτυξη και βελτιώστε τον εαυτό σας στη δουλειά, στο σπίτι και στις σχέσεις σας.

Χρησιμοποιείστε τα εργαλεία «Σταμάτησε. Σκέψου. Δράσε.» για να πραγματοποιήσετε το στόχο σας.


Σταμάτησε: Ένας μικρός διαλογισμός





Σκέψου: Μια θετική επιβεβαίωση





Δράσε: Ένα μικρό βήμα για αλλαγή



.........................................................................................................................................

ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ




Το να είστε συνεργάσιμος σημαίνει να έχετε ένα ήρεμο βλέμμα για να δείτε αυτό που χρειάζεται να γίνει και να συνεισφέρετε ανάλογα. Να είστε ένα στήριγμα την κατάλληλη στιγμή στον κατάλληλο χώρο.



Σταμάτησε
(Μπορείτε να σταματήσετε για λίγο και να κάνετε τον ακόλουθο διαλογισμό)
«Σταματώ για ένα λεπτό για να είμαι με τον εαυτό μου. Αποκτώ επίγνωση των προσόντων μου, των ταλέντων μου, των δεξιοτήτων, του χρόνου, της ενέργειας, των σκέψεων, των λόγων. Τα κρατάω με εμπιστοσύνη για να τα μοιραστώ, για να συνεργαστώ, να συνεργαστώ στη δουλειά, στο σπίτι, να συνεργαστώ σε μια δραστηριότητα με το μυαλό και την καρδιά. Συνεργάζομαι την κατάλληλη στιγμή, χωρίς ποτέ να επιβάλλομαι. Όταν ο κόσμος χρειάζεται την υποστήριξη ενός γαλήνιου νου μοιράζομαι τις σκέψεις μου, σκέψη μετά τη σκέψη. Μοιράζομαι την ηρεμία με τον κόσμο. Είμαι!»






 Σκέψου 
Έχω την  ικανότητα να μοιράζομαι και να στηρίζω τους άλλους.





Δράσε
Σήμερα προσφέρετε τη βοήθεια σας  χωρίς να σας ζητηθεί.







No comments:

Post a Comment