13.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Οι καταστάσεις της ζωής είναι ένα παιχνίδι γι'αυτόν που είναι προετοιμασμένος να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις.

Γι' αυτόν που είναι ένας έμπειρος παίκτης, κάθε κατάσταση, όσο δύσκολη κι αν είναι, φαίνεται σαν ένα παιχνίδι. Ακόμα και η πιο δύσκολη κατάσταση αντιμετωπίζεται με θάρρος, με την κατανόηση πως η κατάσταση αυτή ήρθε για να διδάξει κάτι και να αυξήσει τις εσωτερικές δεξιότητες. Έτσι ένα τέτοιο άτομο γίνεται μια πηγή στήριξης για αυτούς που βρίσκονται γύρω του κατά τις δύσκολες στιγμές.

Λύση: Όταν έχω επίγνωση των δεξιοτήτων μου και των ιδιαιτεροτήτων μου, μπορώ να αντιμετωπίσω όλες τις καταστάσεις της ζωής με αναλαφρότητα και αυτοπεποίθηση. Απολαμβάνω ό,τι έρχεται στον δρόμο μου. Μπορώ επίσης να βιώσω πρόοδο καθώς χρησιμοποιώ όλες τις καταστάσεις σαν ένα μέσον για να αυξήσω περαιτέρω το δυναμικό μου.




No comments:

Post a Comment