8.9.13

Σκέψη για την ημέρα



Αυτός που είναι απροσκόλλητος απολαμβάνει όλες τις ανέσεις χωρίς να εξαρτάται από αυτές.

Γι' αυτούς που είναι απροσκόλλητοι, οι διαθέσιμες ανέσεις είναι ένα μέσον για να πετύχουν κάτι. Κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση όλων όσων έχουν διαθέσιμα, για το δικό τους όφελος και για το όφελος των άλλων. Ωστόσο, η απουσία ανέσεων δεν τους σταματάει επειδή μπορούν να βρουν έναν τρόπο ακόμη κι αν δεν υπάρχει τίποτε διαθέσιμο.

Λύση: Όταν είμαι απροσκόλλητος, το εσωτερικό μου στάδιο είναι πέρα από διακυμάνσεις. Μπορώ να απολαμβάνω καθετί που έρχεται στον δρόμο μου και να είμαι διαρκώς ανάλαφρος. Επίσης μπορώ να είμαι ελεύθερος από εξαρτήσεις. Έτσι μπορώ να κάνω χρήση όλων των ανέσεων, και να είμαι ελεύθερος από αρνητικά συναισθήματα όταν τις στερούμαι.



No comments:

Post a Comment