12.11.13

Σκέψη για την ημέρα





Το να είσαι ελεύθερος από άχρηστα λόγια σημαίνει να εξασφαλίζεις εύκολη επιτυχία.


Αυτός που χάνει χρόνο και ενέργεια στο να κουτσομπολεύει ή να συκοφαντεί δεν έχει χρόνο για να επιτυχία. Όλη η προσοχή συγκεντρώνεται στο να βλέπει τα λάθη και την αρνητικότητα των άλλων και έτσι δεν υπάρχει προσοχή στο να μάθει νέα πράγματα ή να επιλέξει το θετικό. Έτσι υπάρχει αρνητικότητα που είναι ορατή στην στάση, στα λόγια και στις πράξεις του.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να ελευθερώσω τον εαυτό μου από άχρηστα και αρνητικά λόγια, μπορώ να χρησιμοποιήσω το απόθεμα των λόγων μου με θετικό και χρήσιμο τρόπο. Τα λόγια μου θα ωφελούν όλους. Θα παρατηρώ επίσης πως τα λόγια μου θα είναι γεμάτα με την δύναμη της θετικότητας και της πίστης, πίστης στον εαυτό και στους άλλους.






No comments:

Post a Comment