2.2.14

Aναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα





ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟΣ


Η βάση του αυτοσεβασμού είναι η πίστη ότι ο Θεός με αγαπάει.
Μέσα από αυτήν την εμπειρία,
θα μπορέσω να αρχίσω να αγαπάω τον εαυτό μου.
Μελετώντας τις θεϊκές αρετές
και ενσωματώνοντας τες στην καθημερινή μου ζωή,
η πίστη στην έμφυτη μου αξία ενισχύεται.

Είναι συχνά δύσκολο να βιώσω αυτοσεβασμό,
διότι η αίσθηση μου του εαυτού συνήθως βασίζεται 
σε εξωτερικά πράγματα – έπαινος, θέση, εισόδημα ...
Καθώς αυτά διακυμαίνονται το ίδιο κάνει
και η αυτοεκτίμηση μου.
Τη μια μέρα αισθάνομαι ότι κανείς δεν είναι τόσο καλός
όσο εγώ 
και την επόμενη αισθάνομαι εντελώς άχρηστος.
Στην πραγματικότητα ο αυτοσεβασμός δεν είναι ένα θέμα
του τι κάνω στη ζωή μου,
αλλά κυρίως ο βαθμός στον οποίο φέρνω ποιότητα
και αρετές σε κάθε πράξη.


Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.


No comments:

Post a Comment