9.2.14

Σκέψη για την ημέρα




Το να είσαι ελεύθερος από επιθυμίες σημαίνει να έχεις την εμπειρία του επιτεύγματος.

Όσο περισσότερες επιθυμίες υπάρχουν, τόσο πιο δύσκολο γίνεται να εκτιμήσεις αυτό που έχεις και αυτό που κατορθώνεις. Η ζωή γίνεται ένας διαρκής αγώνας για να κατορθώσεις κάτι άλλο. Μία επιθυμία εκπληρώνεται και πριν την εκτιμήσεις όλη η ενέργεια συγκεντρώνεται στην εκπλήρωση δέκα άλλων επιθυμιών.

ΛύσηΌταν συνεχίζω να τρέχω πίσω από επιθυμίες, δεν είμαι σε θέση να έχω την εμπειρία κανενός κατορθώματος. Το να τρέχω πίσω από επιθυμίες είναι σαν να τρέχω πίσω από μία σκιά, δεν μπορώ ποτέ να την πιάσω. Αλλά όταν γυρνώ την πλάτη μου σε αυτή, αυτή τρέχει πίσω από εμένα. Αν είμαι ελεύθερος από επιθυμίες, είμαι πλούσιος επειδή είμαι ικανοποιημένος με οτιδήποτε λίγο και αν έχω και είμαι χαρούμενος να κάνω προσπάθεια για να είμαι καλύτερος με εκείνο το λίγο.




No comments:

Post a Comment