11.4.14

Αναδύστε την πνευματική σας ταυτότητα




ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΤΟΥ ΕΑΥΤΟΥ


Υπάρχει μία σχέση ανάμεσα σε ένα νου που είναι γαλήνιος
και σε συμπεριφορά που είναι καλή.
Είναι ενδιαφέρον να σημειώσουμε πως τα αισθητήρια όργανα
– όραση, αφή, ακοή, γεύση και όσφρηση –
εμπλέκονται σε αυτό.

Για παράδειγμα, ας υποθέσουμε πως υπόσχομαι στον εαυτό μου
να μη θυμώσω άλλο γιατί έχω καταλάβει το κακό που προκαλεί,
αλλά αργότερα στη διάρκεια της ημέρας ‘βλέπω’ ή ‘ακούω’ κάτι αρνητικό.
Εάν επιτρέψω στον εαυτό μου να ξεχάσει την υπόσχεση μου,
δηλαδή το επίπεδο συνειδητοποίησης μου υποχωρεί
σε αυτό που υπήρχε,
τότε η άμεση αντίδραση μου θα είναι πιθανά εξίσου αρνητική.
Εάν όμως θυμηθώ την υπόσχεση μου,
το ίδιο ερέθισμα είναι πολύ πιο πιθανό να δημιουργήσει
μια πιο σοφή, πιο έξυπνη απάντηση.

Με πνευματική μελέτη, ο νους μου γίνεται δυνατός
στη δέσμευση του για γαλήνη και αλήθεια στην πράξη.
Αυτή η δύναμη μου επιτρέπει να κερδίσω τον έλεγχο
επάνω στα αισθητήρια όργανα.
Απλά δεν τα επιτρέπω να λειτουργούν ως συνήθως
– ανάλογα με την κατάσταση μου παραμένω συνειδητά παρών,
παρακολουθώντας οτιδήποτε κάνουν.
Είναι το πρώτο βήμα στο να γίνω ένας «κύριος»
-  κυβερνήτης του Βασιλείου του Εαυτού.




Μετάφραση από: Companion of God.The wisdom and words of Dadi Janki.


No comments:

Post a Comment