17.5.14

Σκέψη για την ημέρα


Αυτός που αναγνωρίζει τις ανάγκες των άλλων είναι αυτός που δίνει πραγματική ευτυχία.
Συνήθως κάνω πολύ προσπάθεια να δώσω με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε εκείνους που βρίσκονται γύρω μου. Όμως μερικές φορές διαπιστώνω ότι οι άνθρωποι δεν είναι ευχαριστημένοι μαζί μου. Αυτό που δίνω συνήθως βασίζεται σε αυτό που εγώ νιώθω ότι χρειάζεται το άλλο άτομο. Συνεχίζω να δίνω με αυτόν τον τρόπο και αρχίζω να έχω προσδοκίες και από τους άλλους, και βρίσκω τον εαυτό μου δυσαρεστημένο όταν δεν με εκτιμούν.

Λύση: χρειάζεται να είμαι ένας δότης με την αληθινή έννοια. Προτού να σκεφτώ να δώσω χρειάζεται να αναγνωρίσω τις ανάγκες των άλλων. Όσο πιο πολύ κρατώ τον εαυτό μου συντονισμένο με αυτό θα απολαμβάνω αυτό που δίνω και η επίδραση του θα υπάρχει και στους άλλους. Μετά θα διαπιστώσω ότι και οι άλλοι είναι ευχαριστημένοι μαζί μου.




No comments:

Post a Comment