8.10.14

Σκέψη για την ημέρα



Η αληθινή γνώση μας δίνει τη δύναμη να κάνουμε 
τη σωστή πράξη την κατάλληλη στιγμή
Συνήθως απολαμβάνουμε το να μαθαίνουμε νέα πράγματα, αλλά συχνά το πιο δύσκολο είναι να μεταφέρουμε τη γνώση μας στην πράξη.

Λύση: Όταν ακούω ή βλέπω πράγματα που σκέπτομαι ότι θα μπορούσαν να με βοηθήσουν, χρειάζεται να κάνω την προσπάθεια να τα ενσωματώσω στη ζωή μου. Όταν το κάνω αυτό με συνέπεια αναγνωρίζω τη δύναμη της γνώσης να μεταμορφώνει αυτό που κάνω. Όσο πιο πολύ χρησιμοποιώ τη γνώση μου με έναν πρακτικό τρόπο, τόσο πιο πολύ μπορώ να συνδεθώ με τη δύναμη μέσα μου. Καθώς συνεχίζω να εφαρμόζω κάθε σημείο της γνώσης στη σωστή κατάσταση στη ζωή μου εφοδιάζω τον εαυτό μου με τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για να διαχειρίζομαι κάθε κατάσταση.




No comments:

Post a Comment