1.1.15

Στοχασμοί



ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ




Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!!! ένας χαιρετισμός που ανταλλάσσουμε κάθε χρόνο την 1η Ιανουαρίου. Αλλά είμαστε πραγματικά ευτυχείς και έχει γίνει το Έτος Νέο;

Καθώς ξεκινάμε τη νέα χρονιά με δυνατές ευχές και ευλογίες για όλη την οικογένεια και τους φίλους μας, ας διαθέσουμε ένα λεπτό για να χαιρετήσουμε τον εαυτό μας, για να υποσχεθούμε στον εαυτό μας μια χρονιά γεμάτη Αγάπη, Ειρήνη και Ευτυχία. Ας αφήσουμε πίσω ό,τι δεν χρειάζεται να μεταφέρουμε ... Πόνο, Θλίψη, Φόβο και Στεναχώριες γιατί έχουμε την επιλογή και τη δύναμη.

Ας διαθέσουμε ένα λεπτό για να στοχαστούμε σχετικά με μία από τις πιο κοινές πεποιθήσεις μας – «Δεν είμαι εγώ, αυτοί είναι…». Μια ψευδαίσθηση ότι κάποιος άλλος είναι υπεύθυνος για ό,τι σκεφτόμαστε, αισθανόμαστε και κάνουμε. Έτσι κάνουμε τον εαυτό μας σκλάβο σε εκείνο το άτομο ή την  κατάσταση.

Ας αφήσουμε αυτή την πεποίθηση και ας επιτρέψουμε στην αλήθεια να αναδυθεί και να εδραιωθεί μέσα στη συνείδηση μας. Η αλήθεια είναι πάντα απλή «Δεν είναι αυτοί, εγώ είμαι. Πάντα.» Έχουμε μια επιλογή σε κάθε απάντησή μας. Μπορούμε να διατηρήσουμε μια ήρεμη, θετική, σταθερή απόκριση ανεξάρτητα από το τι συμβαίνει γύρω μας.

Ας θυμηθούμε τα λόγια που μπορούν να αλλάξουν τη ζωή μας από αυτή ενός σκλάβου σε αυτή ενός κύριου -«Δεν είναι αυτό που λένε οι άλλοι ή κάνουν σε εμένα που με κάνει  να αισθάνομαι με αυτόν τον τρόπο, αλλά είναι αυτό που εγώ κάνω με αυτό που λένε που με κάνει να αισθάνομαι με  αυτόν τον τρόπο.»


Τώρα επιλέξετε πώς θέλετε να αισθανθείτε. 
Καθώς αρχίζουμε να κάνουμε τις επιλογές μας αυτός ο χρόνος θα είναι πραγματικά Νέος και Ευτυχισμένος.





No comments:

Post a Comment