12.5.15

Σκέψη για την ημέρα




H αληθινή ειλικρίνεια με τον εαυτό φέρνει τη δύναμη 
να κάνεις αλλαγές.

Το να είμαι ειλικρινής, δεν είναι απλά μόνο το να λέω την αλήθεια. Είναι περισσότερο το να είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου. Αυτός που είναι ειλικρινής με τον εαυτό του έχει συνεχώς το στόχο να πετύχει μια αλλαγή προς το καλύτερο. Κάθε κατάσταση χρησιμοποιείται ως ευκαιρία για τη βελτίωση του εαυτού. Έτσι, υπάρχει πάντα ο στόχος να μην επαναλάβει τα λάθη που έχει διαπράξει μία φορά.


Λύση: Όταν είμαι ειλικρινής με τον εαυτό μου, μπορώ να νιώσω τη συνεχή πρόοδο και να βιώσω την ευτυχία του να προχωρώ προς τα εμπρός κάτω από όλες τις συνθήκες. Έχω τη δύναμη να κατανοήσω την κατάσταση, όχι μόνο από τη δική μου άποψη, αλλά με έναν πιο αποστασιοποιημένο τρόπο. Έτσι, είμαι σε θέση να κατανοήσω και να αποδεχθώ αυτό που φέρνει η κατάσταση σε μένα και να μάθω από αυτό ταπεινά.









No comments:

Post a Comment