12.7.15

Σκέψη για την ημέρα




Το να ελέγχετε τακτικά σημαίνει να φέρνετε κάποια αλλαγή

Όταν γίνεται οποιαδήποτε αρνητική ενέργεια, υπάρχει μια άμεση αίσθηση ενοχής και η επιθυμία να μην την επαναλάβουμε. Ο έλεγχος όμως πρέπει να είναι σε ένα τέτοιο  επίπεδο ώστε να μην επαναληφθεί ποτέ ξανά. Διατηρώντας ένα ημερολόγιο των αδυναμιών μας σημαίνει ότι ελέγχουμε τακτικά. Αυτός ο έλεγχος θα φέρει μια μόνιμη αλλαγή.

Λύση: Όταν είμαι σε θέση να διατηρήσω ένα ημερολόγιο στο οποίο θα μπορώ να παρακολουθώ την πρόοδο μου, μπορώ να παραμένω αφοσιωμένος στη μεταμόρφωση μου. Οι ανεπιθύμητες καταστάσεις ή οι άνθρωποι ποτέ δεν θα με εμποδίσουν, αλλά εγώ θα είμαι σε θέση να επιφέρω την επιθυμητή αλλαγή. Μπορώ να συνεχίσω τη διαδικασία της μεταμόρφωσης, ακόμη κι όταν αυτό που επιδιώκω να αλλάξω δεν είναι επιβλαβές για την παρούσα φάση της ζωής μου. Έτσι ο τακτικός έλεγχος θα αποτρέψει την απροσεξία από το να εμφανιστεί.









No comments:

Post a Comment